AILEMA s.p. z o.o. REGULAMIN

 

 

Słownik:

Sprzedawca/Sklep: wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie  pod numerem KRS 0001079058 , posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Przemysłowa 6/30-, 35-105 Rzeszów, NIP 8133908926, REGON 527356826 , adres poczty elektronicznej: ailemabutik@gmail.com, telefon kontaktowy: 662446438

 

Klient: (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

 Zamówienie: oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą

 

Dowód sprzedaży: Jest dowód poświadczający dokonanie transakcji między klientem a sprzedawcą. Występuje w formie paragonu bądź Faktury VAT.

Informacje odnośnie produktów:
1. Zdjęcia zamieszczone na stronie www.ailemabutik.pl oraz na koncie Facebook: Ailema są własnością Ailema sp z o.o. ul. Przemysłowa 6/30, 35-105 Rzeszów
2. Kopiowanie, powielanie itp. bez zgody właściciela będzie zgłaszane do odpowiednich organów.
3. Kolory produktów zamieszczonych na zdjęciach mogą minimalnie różnić się od kolorów w rzeczywistości w zależności od ustawień urządzeń elektronicznych.
4. Wymiary podawane na stronie lub w postach są realnymi wymiarami, mierzonymi przez naszych pracowników.
Wymiary te mogą się jednak różnić +/- 2 cm, jest to spowodowane tym, iż mierzona jest jedna sztuka z rozmiaru. Rozbieżności mogą być spowodowane błędem na produkcji, za co Ailema sp z o.o. nie ponosi odpowiedzialności.

 

 

Zamówienia:

  1. Zamówienia składane są na portalu Facebook.com, stronie www.ailemabutik.pl bądź w aplikacji Selmo.
  2. Klient poprzez wpisanie komentarza z kodem produktu pod postem składa chęć zamówienia danego wariantu produktu.
  3. Zakup na stronie czy też w aplikacji następuje po dodaniu towaru do koszyka i jego opłaceniu.
  4. Dodanie towaru do koszyka nie gwarantuje jego zakupu.
  5. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje powiadomienie wraz z odnośnikiem do dokonania płatności wraz z wyborem formy wysyłki czy pozostawienie paczki jako otwartej. Należy niezwłocznie uzupełnić dane w formularzu. Brak tych danych skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia przez system.
  6. Paczka otwarta może być w naszym sklepie do 7 dni od daty pierwszego zamówienia. Po tym okresie jest automatycznie zamykana i przekazywana do wysyłki.
  7. Zamówienia z wysyłką za granice pozostają otwarte na okres 30 dni. Po tym okresie paczka zostaje zamknięta i przekazana do wysyłki.
  8. Paczki otwarte jak i zagraniczne mogą być zamknięte wcześniej jedynie na prośbę klienta.
  9. Klient zamawiający przesyłkę zagraniczną może zostać zobligowany do opłacenia dodatkowej opłaty za przesyłkę, jeżeli paczka po przygotowaniu będzie ważyła więcej niż 5 kg. Domyślnie klient pokrywa koszt wysyłki paczki zagranicznej do 5 kg.
  10. Płatność należy dokonać w ciągu 24h. W innym wypadku zamówienie zostanie anulowane, a towar zwolniony.
  11. W przypadku dokonania płatności później niż w ciągu 24h  nie gwarantuje dostępności opłaconego towaru, a uiszczone środki zostaną zwrócę na konto klienta.
  12. Zamówienie można opłacić w formie ekspresowej za pośrednictwem pośrednika szybkich płatności bądź przelewem tradycyjnym na dane: Ailema s.p. z o.o. ul. Przemysłowa 6/30, 35-105 Rzeszów, numer konta: 72114020040000390284446567 . W tytule zawierając numer zamówienia.
  13. Formy dostawy dostępne w sklepie: Kurier InPost : 18 zł, Paczkomat InPost: 18 zł, Kurier DPD: 20 zł, Punkt Odbioru DPD: 16 zł. Odbiór osobisty: darmowy.
  14. Zamówienia realizowane są codziennie, sklep zastrzega sobie czas realizacji zamówienia do 6 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności i zamknięcia paczki.
  15. W przypadku braku informacji odnośnie dokonaniu wpłaty za towar w ciągu 24h, towar zostanie zwolniony.
  16. Trzy anulowane zamówienia będą skutkowały blokadą dalszych zakupów w sklepie.
  17. Edycja koszyka jest możliwa jedynie po kontakcie z pracownikiem sklepu. Nie ma możliwości samodzielnej edycji koszyka.
  18. W przypadku wyboru odbioru osobistego jako dostawy klient zobowiązany jest do odbioru zamówienia w pierwszym możliwym terminie odbioru (pierwszy piątek od daty złożenia zamówienia). Zamówienia opłacone będą magazynowane do 30 dni od daty ich opłacenia. Po upływie tego terminu produkty zostaną zutylizowane. Zamówienia nieopłacone muszą zostać niezwłocznie opłacone w ciągu 24 od daty pierwszego możliwego odbioru. W przypadku nieopłacenia- zamówienie zostaje anulowane.

 

Dowód zakupu:

  1. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży w formie elektronicznego bądź papierowego dowodu zakupu tj. Paragon.
  2. Na życzenie klienta wystawiana jest FV. Taka informacja o chęci otrzymania FV z NIP należy przekazać do informacji niezwłocznie przed rozpoczęciem procesu realizacji zamówienia. W innym wypadku po wystawieniu paragonu taka możliwość nie będzie dostępna.

 

Dostawa towaru:

  1. Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem przewoźników InPost, DPD.
  2. Każdy z klientów w momencie wysyłki towaru zostaje poinformowany o jego wysyłce wraz z numerem listu przewozowego na którym zamówienie zostało nadane.
  3. Po otrzymaniu zamówienia klient jest zobowiązany do weryfikacji stanu przesyłki wraz z kompletnością jego zawartości niezwłocznie po jej otrzymaniu. W przypadku braku zgodności zawartości jest zobowiązany do spisania protokołu szkody z przewoźnikiem nie później niż w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania. Klient zobowiązuje się również do poinformowania sklepu o zaistniałej sytuacji.
  4. Po dostawie klient jest zobowiązany do weryfikacji stanu otrzymanych produktów, jeżeli zostanie stwierdzone iż jakiś produkt posiada uszkodzenie, zabrudzenie nie wynikające z błędu przewoźnika, tj. gdy przesyłka będzie w stanie nienaruszonym, a zawartość uszkodzona, należy taką sytuację zgłosić do sprzedawcy w terminie do 3 dni od daty odebrania przesyłki. W innym wypadku zaistniałe uszkodzenie będzie traktowanie jako powstałe po dostawie towaru.

 

 

Reklamacje:

 

  1. Reklamacje składane przez konsumenta rozpatrywane są przez Ailema s.p. z o.o. z siedzibą ul. Przemysłowa 6/30, 35- 105 Rzeszów
  2. Okres na złożenie reklamacji obejmuje 2 lata od daty na dowodzie zakupu. Nie dotyczy to Biżuterii i akcesoriów na którą okres gwarancji to 1 rok.
  3. W celu złożenia reklamacji należy odesłać produkt do siedziby firmy tj. Ailema s.p. z o.o. ul Przemysłowa 6/30, 35-105 Rzeszów. Towar powinien być zabezpieczony na czas transportu , sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu.
  4. W przypadku wysyłki przez podmiot trzeci – inny niż osoba dokonująca zakupu, należy poinformować sklep o takich czynnościach aby uniknąć odmowy przyjęcia przesyłki. Należy również na przesyłce napisać numer zamówienia którego dotyczy reklamacja.
  5. W przesyłce należy umieścić paragon który został wysłany w formie elektronicznej lub papierowej do klienta podczas realizacji zamówienia wraz z formularzem reklamacyjnym. 
    Formularz reklamacyjny powinien zawierać dane osoby kupującej, numer zamówienia z którego pochodzi produkt, informacje o stwierdzonej wadzie, oraz żądania jakie klient ma wobec sklepu.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu wraz z kompletnymi dokumentami. W innym wypadku okres rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
  7. Koszt wysyłki reklamacji ponosi klient.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY - POBIERZ

 

Zwroty

 

  1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
  2. Produkt winien być w siedzibie 14 dnia od daty otrzymania zamówienia w innym wypadku paczka nie zostanie przyjęta.
  3. Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać: zwracany produkt, dowód zakupu który został wysłany w formie elektronicznej lub papierowej, formularz zwrotu wraz z danymi osoby zwracającej i danymi do przelewu.
  4. Brak formularza może skutkować wydłużeniem okresu zwrotu środków do klienta.
  5. Przesyłka powinna być nadana przez osobę dokonującą zakupu w innym wypadku należy skontaktować się ze sklepem w celu poinformowania, że przesyłka zostanie nadana przez osobę trzecią. Brak takiej informacji będzie skutkować odmową przyjęcia przesyłki.
  6. W przypadku gdy paczka będzie wysyłana przez osobę trzecią, na przesyłce należy umieścić numer zamówienia, którego dotyczy zwrot.
  7. Towar nie może nosić najmniejszych śladów użytkowania, zabrudzeń lub innych uszkodzeń. Produkt powinien posiadać komplet metek w innym wypadku zwrot nie zostanie zaakceptowany. Obuwie powinno być odesłane w fabrycznym kartonie, w którym klient otrzymał produkt. Opakowanie które będzie uszkodzone tj. Oklejone taśma, popisane, z naklejoną etykieta nie zostanie przyjęte. Paczka powinna być zabezpieczona na czas transportu w folię, foliopak bądź inne opakowanie jednostkowe.
  8. W przypadku gdy towar nie będzie spełniał warunków z punktu 7, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez sklep.
  9. Towar niespełniający warunków z punktu 7. może zostać odesłany na koszt klienta (za pobraniem) bądź po dokonaniu przedpłaty ze strony klienta za koszty przesyłki. W przypadku gdy klient nie podejmie działań odbioru produktu bądź nie opłaci kosztów wysyłki towar po 30 dniach magazynowania zostanie zutylizowany.
  10. Koszt zwrotu produktu ponosi kupujący.
  11. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu w formie przelewu tradycyjnego na konto podane w formularzu.
  12. Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie lub można uzyskać po kontakcie z naszym pracownikiem.
  13. Zwrotowi nie podlegają: biżuteria, bielizna, towary z wyprzedaży i promocji dnia.

 

FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ

Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo