AILEMA s.p. z o.o. REGULAMIN

 

 

Słownik:

Sprzedawca/Sklep: wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie  pod numerem KRS 0001079058 , posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń:  ul. Stojałowskiego 6, 35-120 Rzeszów, NIP 8133908926, REGON 527356826 , adres poczty elektronicznej: ailemabutik@gmail.com, telefon kontaktowy: 662446438

 

Klient: (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

 Zamówienie: oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą

 

Dowód sprzedaży: Jest dowód poświadczający dokonanie transakcji między klientem a sprzedawcą. Występuje w formie paragonu bądź Faktury VAT.

 

Klient proszony jest o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem Sprzedaży Internetowej i zaakceptowanie go przed złożeniem Zamówienia. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem Regulaminu Sprzedaży Internetowej, jak i informacji zawartych w treści Zamówienia.

 

Zasady Odbiorów Osobistych – Ailema


Drogie Klientki,

w związku ze zmianą lokalizacji oraz dynamicznym rozwojem naszej firmy, wprowadzamy nowe zasady dotyczące odbiorów osobistych. Prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi informacjami – pomogą one w sprawnej realizacji zamówień i uniknięciu nieporozumień.

 

 Kiedy można odebrać zamówienie?
Odbiory osobiste odbywają się wyłącznie w piątki (dni robocze) w godzinach 08:00–16:00 w naszej nowej siedzibie (adres dostępny na stronie).

 

 Jak zapłacić za zamówienie?
Do wyboru:

gotówka lub karta płatnicza przy odbiorze,

przelew tradycyjny (przedpłata),

szybka płatność online.

 

Kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru?
Zamówienia złożone do piątku, godz. 10:00 – odbiór możliwy w ten sam piątek.

Zamówienia złożone po godz. 10:00 – odbiór w kolejny piątek.

 

 Jak długo czekamy na odbiór?
Od momentu opłacenia zamówienia masz 2 tygodnie na jego odbiór. Po tym czasie produkty zostaną zutylizowane.

Jeśli potrzebujesz więcej czasu – poinformuj nas wcześniej. Wydłużenie terminu odbioru jest możliwe po indywidualnym ustaleniu.

 

Nie odebrałaś zamówienia i jeszcze go nie opłaciłaś?
Jeżeli nie udało Ci się odebrać zamówienia w piątek i nie zostało ono opłacone – masz czas do wtorku na dokonanie płatności przelewem tradycyjnym.
Brak wpłaty oznacza automatyczne anulowanie zamówienia.

 

 Co w przypadku anulowań?
3 anulowane zamówienia skutkują stałą blokadą konta i możliwości dokonywania zakupów.

 

⚠️ Nowe zasady od 16.05.2025
Od tego dnia:

Nie będzie możliwości przymierzania produktów na miejscu.

Odbierasz zamówienie ➡️ mierzysz w domu ➡️ jeśli coś nie pasuje, możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od odbioru. Zwroty przyjmujemy wyłącznie w piątki.

 

❤️ Dbajmy o siebie nawzajem
Dodawaj do koszyka tylko te produkty, które naprawdę chcesz kupić, by nie blokować dostępu innym klientkom.

 

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę!
Zespół Ailema

Informacje odnośnie produktów:
1. Zdjęcia zamieszczone na stronie www.ailemabutik.pl oraz na koncie Facebook: Ailema są własnością Ailema sp z o.o.  ul. Stojałowskiego 6, 35-120 Rzeszów.
2. Kopiowanie, powielanie itp. bez zgody właściciela będzie zgłaszane do odpowiednich organów.
3. Kolory produktów zamieszczonych na zdjęciach mogą minimalnie różnić się od kolorów w rzeczywistości w zależności od ustawień urządzeń elektronicznych.
4. Wymiary podawane na stronie lub w postach są realnymi wymiarami, mierzonymi przez naszych pracowników.
Wymiary te mogą się jednak różnić +/- 2 cm, jest to spowodowane tym, iż mierzona jest jedna sztuka z rozmiaru. Rozbieżności mogą być spowodowane błędem na produkcji, za co Ailema sp z o.o. nie ponosi odpowiedzialności.

 

 

Zamówienia:

  1. Zamówienia składane są na portalu Facebook.com, stronie www.ailemabutik.pl bądź w aplikacji Selmo.
  2. Klient poprzez wpisanie komentarza z kodem produktu pod postem składa chęć zamówienia danego wariantu produktu.
  3. Zakup na stronie czy też w aplikacji następuje po dodaniu towaru do koszyka i jego opłaceniu.
  4. Dodanie towaru do koszyka nie gwarantuje jego zakupu.
  5. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje powiadomienie wraz z odnośnikiem do dokonania płatności wraz z wyborem formy wysyłki czy pozostawienie paczki jako otwartej. Należy niezwłocznie uzupełnić dane w formularzu. Brak tych danych skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia przez system.
  6. Paczka otwarta może być w naszym sklepie do 7 dni od daty pierwszego zamówienia. Po tym okresie jest automatycznie zamykana i przekazywana do wysyłki.
  7. Zamówienia z wysyłką za granice pozostają otwarte na okres 30 dni. Po tym okresie paczka zostaje zamknięta i przekazana do wysyłki.
  8. Paczki otwarte jak i zagraniczne mogą być zamknięte wcześniej jedynie na prośbę klienta.
  9. Klient zamawiający przesyłkę zagraniczną może zostać zobligowany do opłacenia dodatkowej opłaty za przesyłkę, jeżeli paczka po przygotowaniu będzie ważyła więcej niż 5 kg. Domyślnie klient pokrywa koszt wysyłki paczki zagranicznej do 5 kg.
  10. Płatność należy dokonać w ciągu 24h. W innym wypadku zamówienie zostanie anulowane, a towar zwolniony.
  11. W przypadku dokonania płatności później niż w ciągu 24h  nie gwarantuje dostępności opłaconego towaru, a uiszczone środki zostaną zwrócę na konto klienta.
  12. Zamówienie można opłacić w formie ekspresowej za pośrednictwem pośrednika szybkich płatności bądź przelewem tradycyjnym na dane: Ailema sp. z o.o. ul. Stojałowskiego 6, 35-120 Rzeszów, numer konta: 72114020040000390284446567 . W tytule zawierając numer zamówienia.
  13. Formy dostawy dostępne w sklepie: Kurier InPost : 19 zł, Paczkomat InPost: 19 zł, Kurier DPD: 20 zł, Punkt Odbioru DPD: 16 zł. Odbiór osobisty: darmowy.
  14. Zamówienia realizowane są codziennie, sklep zastrzega sobie czas realizacji zamówienia do 6 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności i zamknięcia paczki.
  15. W przypadku braku informacji odnośnie dokonaniu wpłaty za towar w ciągu 24h, towar zostanie zwolniony.
  16. Trzy anulowane zamówienia będą skutkowały blokadą dalszych zakupów w sklepie.
  17. Edycja koszyka jest możliwa jedynie po kontakcie z pracownikiem sklepu. Nie ma możliwości samodzielnej edycji koszyka.
  18. W przypadku wyboru odbioru osobistego jako dostawy klient zobowiązany jest do odbioru zamówienia w pierwszym możliwym terminie odbioru (pierwszy piątek od daty złożenia zamówienia). Zamówienia opłacone będą magazynowane do 30 dni od daty ich opłacenia. Po upływie tego terminu produkty zostaną zutylizowane. Zamówienia nieopłacone muszą zostać niezwłocznie opłacone w ciągu 24 od daty pierwszego możliwego odbioru. W przypadku nieopłacenia- zamówienie zostaje anulowane.
  19. Sprzedawca ma prawo odstąpić od realizacji Zamówień, które nie zostały prawidłowo opłacone wskazanymi na Stronie metodami płatności, w przypadku niekompletnych lub nieprawidłowych Zamówień oraz w przypadku niedostępności Artykułów wchodzących w skład Zamówienia. W takich przypadkach, w okresie nie dłuższym niż 30 (trzydzieści) dni roboczych od daty złożenia przez Klienta Zamówienia, Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną o przyczynach niemożności zawarcia umowy. Zamówienie nie zostanie przyjęte. W takich przypadkach płatność dokonana z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona.
  20. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia Zamówienia od Klienta, z którym prowadzi postępowanie sądowe i/lub miejsce ma bądź miał w przeszłości jakiś spór związany z poprzednim Zamówieniem. Dotyczy to również wszystkich przypadków, w których Sprzedawca uważa Klienta za nieodpowiedniego, w tym na przykład, ponieważ Klient uprzednio naruszył Regulamin Sprzedaży Internetowej, warunki Programu Lojalnościowego, lub z jakiegokolwiek innego powodu, w szczególności, jeśli Klient był zaangażowany w nieuczciwą działalność jakiegokolwiek rodzaju.
  21. W razie wyboru przez Klienta metody płatności odroczonych Sprzedawca może w procesie dokonywania zakupu przekazać dane osobowe Klienta w postaci danych kontaktowych oraz szczegółów zamówienia do firm, zajmujących się danymi usługami, w celu weryfikacji i dokonania przez te firmy oceny czy Klient kwalifikuje się do oferowanych metod płatności odroczonych i w celu dostosowania tych metod do Klienta. Przekazane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności operatora płatności.

 

Dowód zakupu:

  1. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży w formie elektronicznego bądź papierowego dowodu zakupu tj. Paragon.
  2. Na życzenie klienta wystawiana jest FV. Taka informacja o chęci otrzymania FV z NIP należy przekazać do informacji niezwłocznie przed rozpoczęciem procesu realizacji zamówienia. W innym wypadku po wystawieniu paragonu taka możliwość nie będzie dostępna.

 

Dostawa towaru:

  1. Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem przewoźników InPost, DPD.
  2. Każdy z klientów w momencie wysyłki towaru zostaje poinformowany o jego wysyłce wraz z numerem listu przewozowego na którym zamówienie zostało nadane.
  3. Po otrzymaniu zamówienia klient jest zobowiązany do weryfikacji stanu przesyłki wraz z kompletnością jego zawartości niezwłocznie po jej otrzymaniu. W przypadku braku zgodności zawartości jest zobowiązany do spisania protokołu szkody z przewoźnikiem nie później niż w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania. Klient zobowiązuje się również do poinformowania sklepu o zaistniałej sytuacji.
  4. Po dostawie klient jest zobowiązany do weryfikacji stanu otrzymanych produktów, jeżeli zostanie stwierdzone iż jakiś produkt posiada uszkodzenie, zabrudzenie nie wynikające z błędu przewoźnika, tj. gdy przesyłka będzie w stanie nienaruszonym, a zawartość uszkodzona, należy taką sytuację zgłosić do sprzedawcy w terminie do 3 dni od daty odebrania przesyłki. W innym wypadku zaistniałe uszkodzenie będzie traktowanie jako powstałe po dostawie towaru.

 

 

Reklamacje z tytułu gwarancji/ Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową:

 

  1. Reklamacje składane przez konsumenta rozpatrywane są przez Ailema sp. z o.o. z siedzibą  ul. Stojałowskiego 6, 35-120 Rzeszów
  2. Okres na złożenie reklamacji obejmuje 2 lata od daty na dowodzie zakupu. 
  3. W celu złożenia reklamacji należy odesłać produkt do siedziby firmy tj. Ailema sp. z o.o.  ul. Stojałowskiego 6, 35-120 Rzeszów. Towar powinien być zabezpieczony na czas transportu , sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu.
  4. W przypadku wysyłki przez podmiot trzeci – inny niż osoba dokonująca zakupu, należy poinformować sklep o takich czynnościach aby uniknąć odmowy przyjęcia przesyłki. Należy również na przesyłce napisać numer zamówienia którego dotyczy reklamacja.
  5. W przesyłce należy umieścić paragon który został wysłany w formie elektronicznej lub papierowej do klienta podczas realizacji zamówienia wraz z formularzem reklamacyjnym. 
    Formularz reklamacyjny powinien zawierać dane osoby kupującej, numer zamówienia z którego pochodzi produkt, informacje o stwierdzonej wadzie, oraz żądania jakie klient ma wobec sklepu.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu wraz z kompletnymi dokumentami. W innym wypadku okres rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
  7. Koszt wysyłki reklamacji ponosi klient.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY - POBIERZ

 

Regulamin  odstąpienia od umowy

1. Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru) Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówionego towaru bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem dodatkowych kosztów, jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep.

 

2. Obowiązek złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed odesłaniem towaru.

Konsument może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostępny jest poniżej.

Oświadczenie należy przesłać na adres ailemabutik@gmail.com lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.ailemabutik.pl

Towar odesłany po upływie 14 dni od otrzymania przesyłki, bez wcześniejszego zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy, nie będzie traktowany jako skuteczny zwrot.

 

3.Zwrot towaru i jego oznaczenie zwrotu

Klient winien dokonać zwrotu towaru na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.

W przypadku odstąpienia od umowy, w celu identyfikacji przesyłki należy do niej dołączyć formularz odstąpienia od umowy lub pisemną informację z numerem zamówienia.

 

4. Termin zwrotu towaru 

Po zgłoszeniu odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy nadanie przesyłki przed jego upływem.

 

5. Koszty zwrotu towaru 

Przy odstąpieniu od umowy bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

6. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Strony ustalają, iż prawidłowy zwrot towaru nosi następujące cechy:

- posiada stan nienaruszony, tj. nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny z oryginalnymi metkami,

- jest zapakowany w sposób zabezpieczający przesyłkę przed uszkodzenia,

- w przypadku obuwia – jest ono zapakowane w fabryczny karton, w którym Klient otrzymał produkt.

Opakowanie, które będzie uszkodzone np.: oklejone taśmą, popisane, z naklejoną etykietą – nie zostanie przyjęte.


 

Paczka powinna być zabezpieczona na czas transportu w folię, foliopak bądź inne opakowanie jednostkowe.

 

7. W przypadku, gdy towar nie będzie spełniał warunków z punktu 6, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Sklep.
Towar niespełniający warunków z punktu 6 może zostać odesłany na koszt Klienta (za pobraniem) bądź po dokonaniu przedpłaty ze strony Klienta za koszty przesyłki. W przypadku gdy Klient nie podejmie działań odbioru produktu bądź nie opłaci kosztów wysyłki towar po 30 dniach magazynowania zostanie zutylizowany.

 

8. Zwrot środków pieniężnych
Po odstąpieniu od umowy przez Klienta zwrot zapłaty nastąpi do 14 dni na numer
rachunku bankowego podany w formularzu odstąpienia od umowy.

 

 

 

FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ

Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo